Tuesday, October 11, 2011

aku dalam DILEMA....

honestly said that aku btul2 tertekan sekarang...smpai dh xtaw ape aku nk wat n dgn sape aku nk bercakap skrg...aku perlu berdiri sendiri wlapupon hakikatnya aku sakit utk berdiri sendiri..

"ya allah..berikanlah aku kekuatan untuk aku teruskan perjalanan aku.."

aku nk pegi keje jauh mama x kasi,mama ckap susah,ok..stakat ni aku dh tolak 5 offer keje kat kl..aku taw mama sunyi kat kedah so die xnk aku jauh..tp klau aku x keje,mama bising sroh aku keje..mama bg syarat klau nk keje KL kene dpt keje KERAJAAN..susah nk keje kerajaan skrg nie...bile aku kat sni,mama n kakak aku pkse aku pegi menjahit..aku taw,aku ske fashion design tp aku nk dorg faham..aku suke DESIGN..bkn menjahit...sedare aku smue bising sroh keje KERAJAAN...aku penat weyyyyy...aku smpai dh xtaw nk wat ape dh skrg.. aku taw aku BELAJAR LAIN KEJE LAIN..bukan aku mintak untk hidup mcm skrg nie...aku nk kehidupan yg sempurna mcm org lain tp ape boleh wat..aku terikat..terikat untuk jage hati keluarge.... bile aku ckap JANGAN PAKSE WAT BENDE YG AKU X MINAT.. kakak2 aku ckap, klau dh xleh pkse KAWEN je la.. bukan ni yang aku nak... aku nk support..aku x mintak lebeh...aku akan usaha sendiri aku cume mintak sokongan keluarga je utk jadi tulang belakang aku...2 je.... tp sikit pon aku x salahkan dorg.. and aku faham bukan mudah untuk kita puaskan hati semua orang.. hati aku x besar untuk aku jage hati semua org.. aku x kisah klau dorg xleh faham aku untuk selamanye tp cukup dorg faham aku untuk sesaat... sokong ape aku wat...2 je aku mintak..aku x mintak lebeh yg boleh membebankan dorg.. aku harap nnt dorg akan faham.. really hope, skrg aku dh mcm org xde life dh.. mama n kakak ckap, 'pegi menjahit lame2 dh taw menjahit jadi minat la..' MINAT?? boleh pakse ke untuk aku minat sesuatu 2... aku x minattttttt...tlg la...kalau la kakak2 aku di tempat aku...aku harap dorg faham..

mood : sedeh

No comments:

Post a Comment