Thursday, October 6, 2011

update blog????

sorry la...jarang skali update blog..jus tulis bile rase nk said somthing tp xdpt..mksodnye x dpt luahkan...minggu ni tertekan skit..tertekan dgn KERJA..sangttttttttttttttttttt tertekan..im a bit confius..ntah la..rse mcm xde life tp LIFE MUST GO ON..klau xde life nk hidup cm ne kan...malam ni sembang2 & bincang2 dgn yg terSAyang..PAS2 td ptg sembang n bincang dgn mama SAYANG...so..aku decide utk teruskan niat nak wat WEDDING PLANNER 2 cume maybe its take time..tp blom bincang lg dgn kakak2 kesayangan...xthu la dorg cm ne..tp bile bincang dgn mama,mama ok je and she gave me a lot of advice..thankss mama...emm..psal keje yg aku nk wat 2,aku jus was2..bile bercakap dgn org aku konfiden tp hati aku sndri takot...aku x thu kat mne nk mule...mcm mne nk mule..bagaimane nk mule..ntah la...tp malam ni aku rse kuat skit xthu knpe..aku dh tetapkan hati aku utk plan yg aku dh wat 2...sbelom ni nk bkak butik tp aku terpakse lupekan atas sbb2 tertentu...so,aku dpt rsekan yg sedare2 aku byk berbunyik sbb aku keje x menentu kblakangan nie....aku taw...so,mlas nk byk bunyi,aku pon dh tetap dgn pendirian aku nk buat wedding planner 2..cume kene slow2 la..biase la bkan SENANG NAK SENANG n bukan SENANG NAK SUSAH..aku akn berusaha lepas nie utk more MONEY..heheheheh
Alhamdulillah..selame 6bulan aku dh hbes study ni..aku belajar mcm2..perangai orang,perangai boss,mcm mne nk fham budak2,mcm mne nk fham officemate,mcm mne nk handle keje,mcm mne nk handle msalah dgn boss yg errrrrrrrrr...mcm2 la..n paling bes PENGALAMAN BEKERJE..its a wonderful feeling..bile dpt pegang duit sndri,bile dpt duit atas hasil keje sendri,bile dpt shopping atas titik peluh sndri..sangat bersyukur...pengalaman 2 smue mengajar aku erti KETABAHAN..ketabahan utk aku terus hidup...wlaupon aku tgh down skrg nie...emm..dunia...kehidupan universiti banyak mengajar aku jgak sebenarnye..tp aku berterime kasih sbb dri situ aku blaja kenal dunia luar yg penuh LAKONAN...tp aku x slah smue 2..kite msing2 terlupe cermin diri kite..so,remind urself before talkin bout other people ,kite smue sme je la kan... :-) hanya mampu tersenyum..xpela..nnt smbong lg.. :-)

No comments:

Post a Comment