Sunday, October 2, 2011

when my life suddenly change..

daripada meminati bidang pengajaran (means dulu la gedik nk jd LECTURER) ke bidang fesyen(tekstil) then i've push my self to much utk jd seorang FASHION DESIGNER..but x boleh..then terjun ke bidang GRAPHIC DESIGN..seriously dulu mmg x suke sngt2...serius benci graphic sbb bile wat keje je,lappy off tetibe,rupenye bkn slah graphic 2..slah lappy sbb berat sngt so,sndri salah sbb x save..hehehe...then last2 hbes stdy, keje dlm bidang graphic..OMG..!! i cant believe this..what i've done..!!! tp alhamdulillah la...ok je keje..elok je..siap thu how to create & design a website lg.. i've learn a lot..this life banyak teach me how to survive dgn dunia luar..& now,i love my job.. terjun dlm bidang PHOTOGRAPHY..walaupon x seTERER photographer laen but i know someday i will try my best utk puaskan hati smue org...

p/s : sorry..aku mmg suke ROJAK..hahahah

No comments:

Post a Comment